O kazywanie miłości...

Jak cię złapią, to znaczy, że oszukiwałeś. Jak nie, to znaczy, że posłużyłeś się odpowiednią taktyką.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
S
zósta tajemnica Droga huny do całościowego zdrowia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
N
ie pielęgnuj w s ercu poczucia winy! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
N
ie martw siÄ™ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
U
dowodniona moc modlitwy (pule) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
W
spółczesna nauka i me
tody uzdrawiania huny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
S
iódma tajemnica Ohana - rodzina i s połeczność . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
H
o'oponopono: rozwiązywanie konfliktów w r odzinie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
C
eremonia ho'oponopono . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
K
u wspólnemu dobru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ós
ma tajemnica Maluhia - medytacja duchowego spełnienia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
S
iła społecznej świadomości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
I ntegracja elementów duchowych i ma
terialnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
W
ymiana z tw
órczym źródłem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Z
akończenie: Stanąć na własnych nogach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Hu
na w I nternecie i n
a seminariach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3
Wprowadzenie
Huna - zjednoczenie nauki i duchowości
Pochodzenie technik huny
Huna jest jedynym w swoim rodzaju wyrazem tradycyjnej wiedzy, która pochodzi
z tajemnych nauk dawnej polinezyjskiej kultury Hawajów i innych południowych wysp
Pacyfiku. Wszystkie te wyspiarskie narody połączone są wspólnymi korzeniami językowymi,
mitologią i szamańskimi praktykami. Poza tym łączą je podobne struktury w dziedzinie
handlu, ochrony zdrowia i życia społecznego. w najbardziej ogólnym sensie huna
reprezentuje godną uwagi formę życia, która oparta jest na zasadach powiązanych
z prapoczątkiem ludzkości. Jednak mimo to w bezpośredni sposób można zastosować ją we
współczesnym społeczeństwie.
Do niedawna mistyczne praktyki kahunów - polinezyjskich duchowych mistrzów -
uważane były za nadzwyczaj ezoteryczne i powiązane z okultystycznymi zabobonami.
Znajdowały się poza naszym współczesnym naukowym poglądem na świat. Jednak w ciągu
ostatnich kilkudziesięciu lat ta protekcjonalna postawa została zmieniona. Poważne badania
naukowe, które przeprowadzone zostały przede wszystkim przez Princeton School of
Engineering i przedstawione w popularnonaukowych książkach, takich jak The Conscious
Universe: The Scientific Truth ofPsychic Phenomena autorstwa Deana Radinsa, bez wÄ…tpienia
dowiodły, iż imponująca siła świadomości, za pomocą której pradawni kahuńscy mistrzowie
czynili cuda, rzeczywiście istnieje. Mało tego - każdy z nas może zastosować ją w praktyce.
Niniejsza książka powinna dostarczyć ci dostatecznie dużo naukowych dowodów
i formalnych omówień, abyś sam mógł stwierdzić, iż wyniki badań potwierdzają prawdziwość
technik huny. Jednak nasz główny cel polega na szybkim wyprowadzeniu cię. poza
teoretyczne rozważania i nauczeniu praktycznego stosowania huny.
Zestawiona w tej książce teoria i praktyka wywodzą się z serca tysiącletniej kultury
polinezyjskiej. Podobnie jak ma to miejsce we wszystkich pradawnych narodach,
Polinezyjczycy posiadaj ą niezliczoną ilość mitów na temat pochodzenia ich duchowej
wiedzy. Stare opowieści, które przekazywane są na Wyspach Polinezyjskich w różnych
odmianach, mówią, iż przed wieloma tysiącami lat grupa mieszkańców Plejad wylądowała na
kontynencie, który Hawajczycy w słownych przekazach nazywali Mu. Mu było wielką wyspą
na Pacyfiku. StÄ…d Menehune rozpowszechniali swojÄ… galaktycznÄ… wiedzÄ™ huny i odpowiednie
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Jak ciÄ™ zÅ‚apiÄ…, to znaczy, że oszukiwaÅ‚eÅ›. Jak nie, to znaczy, że posÅ‚użyÅ‚eÅ› siÄ™ odpowiedniÄ… taktykÄ….