Jak cię złapią, to znaczy, że oszukiwałeś. Jak nie, to znaczy, że posłużyłeś się odpowiednią taktyką.
...................................................................................................73
Dostępność / Case. ...................................................................................................74 Dostępność / Kanały RSS jako nowy środek komunikacji. .........................................74 BADANIE USABILITY..........................................................................................76 Badanie usability / Typy badań usability. ....................................................................76 Badanie usability / Testy funkcjonalności a testy grupowe....................................76 Badanie usability / Testowanie. ..............................................................................76 Badanie usability / Niektóre metody i narzędzia badawcze. .......................................77 Badanie usability / Ocena heurystyczna.................................................................77 Badanie usability / Sortowanie kart.................. ......................................................77 Badanie usability / Analiza KLM ............................................................................77 Badanie usability / Badania eye-tracking. ..............................................................78 Badanie usability / Badania user-experience. ........................................................79 Badanie usability / Projektowanie badania user-experience. ....................................79 Badanie usability / Ilu użytkowników powinno brać udział w testach?.. ..............79 Badanie usability / Kogo i jak rekrutować do testów? ..........................................80 Badanie usability / Typy testów user-experience...................................................80 Badanie usability / Jak testować?......... ..................................................................80 Badanie usability / Środki techniczne podczas badania user-experience. .............81 PROJEKTOWANIE ZGODNE Z USABILITY. .........................................................82 Projektowanie zgodne z usability / Etapy analizy usability w harmonogramiei budżecie projektu......................................................... ................................................82 Projektowanie zgodne z usability / Proces tworzenia serwisu. ..............................83 Projektowanie zgodne z usability / Zespół. ............................................................84 Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie struktury serwisu........................85 Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................85 Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie makiet funkcjonalnych strony głównej. .........................................................................................................................85 Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................85 Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie makiet funkcjonalnych kluczowych pod-stron..................................................................................................86 Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................86 Projektowanie zgodne z usability / Poprawa jakości serwisów WWW. Formułowanie zasad QA....................................... ................................................................................87 Projektowanie zgodne z usability / Automatyzacja testów QA........................... ........88 Projektowanie zgodne z usability / Case.. ..............................................................88 P rojektowanie zgodne z usability / Współpraca z a gencją interaktywną. Jak formułować swoje oczekiwania....................................................................................91 ZAŁĄCZNIKI........................................................................................................92 Top Ten Web Design Mistakes of 2005 . .....................................................................92 Kliencie, czego masz prawo wymagać od agencji interaktywnej................................93 LITERATURA.......................................................................................................97 POLECAM. ...........................................................................................................98 SZCZEGÓLNĄ POMOC W PROMOWANIU I TWORZENIU KURSU ODGRYWAJĄ.......................................................................................................99 EFEKTYWNE I INTUICYJNE SERWISY WWW ● str. 6 Tomasz Karwatka Wstęp Czy zastanawialiście się, co decyduje o powodzeniu serwisów WWW? Co sprawia, że użytkownicy chętniej przebywają na niektórych stronach? W głównej mierze decyduje o tym usability, zwane też użytecznością. W moich szkoleniach pokazuję, jak budować intuicyjne w obsłudze serwisy i udowadniam, jak wielki wpływ ma użyteczność na finalny sukces każdego interaktywnego projektu. Forma kursu ma ułatwić szybkie zapoznanie się z nim. Większość informacji została podana w skondensowanej formie dzięki czemu możesz zapoznać się z tymi elementami, które Ciebie najbardziej interesują, bez konieczności czytania całości. Nawet przeczytanie całości nie zajmie Ci więcej niż 2 godziny. Wstęp / Kurs polecam
|
Wątki
|