Dostępność / Case...

Jak cię złapią, to znaczy, że oszukiwałeś. Jak nie, to znaczy, że posłużyłeś się odpowiednią taktyką.
...................................................................................................73
Dostępność / Case. ...................................................................................................74
Dostępność / Kanały RSS jako nowy środek komunikacji. .........................................74
BADANIE USABILITY..........................................................................................76
Badanie usability / Typy badań usability. ....................................................................76
Badanie usability / Testy funkcjonalności a testy grupowe....................................76
Badanie usability / Testowanie. ..............................................................................76
Badanie usability / Niektóre metody i narzędzia badawcze. .......................................77
Badanie usability / Ocena heurystyczna.................................................................77
Badanie usability / Sortowanie kart.................. ......................................................77
Badanie usability / Analiza KLM ............................................................................77
Badanie usability / Badania eye-tracking. ..............................................................78
Badanie usability / Badania user-experience. ........................................................79
Badanie usability / Projektowanie badania user-experience. ....................................79
Badanie usability / Ilu użytkowników powinno brać udział w testach?.. ..............79
Badanie usability / Kogo i jak rekrutować do testów? ..........................................80
Badanie usability / Typy testów user-experience...................................................80
Badanie usability / Jak testować?......... ..................................................................80
Badanie usability / Środki techniczne podczas badania user-experience. .............81
PROJEKTOWANIE ZGODNE Z USABILITY. .........................................................82
Projektowanie zgodne z usability / Etapy analizy usability w harmonogramiei
budżecie projektu......................................................... ................................................82
Projektowanie zgodne z usability / Proces tworzenia serwisu. ..............................83
Projektowanie zgodne z usability / Zespół. ............................................................84
Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie struktury serwisu........................85
Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................85
Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie makiet funkcjonalnych strony
głównej. .........................................................................................................................85
Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................85
Projektowanie zgodne z usability / Projektowanie makiet funkcjonalnych
kluczowych pod-stron..................................................................................................86
Projektowanie zgodne z usability / Case.................................................................86
Projektowanie zgodne z usability / Poprawa jakości serwisów WWW. Formułowanie
zasad QA....................................... ................................................................................87
Projektowanie zgodne z usability / Automatyzacja testów QA........................... ........88
Projektowanie zgodne z usability / Case.. ..............................................................88
P
rojektowanie zgodne z usability / Współpraca z a gencją interaktywną. Jak
formułować swoje oczekiwania....................................................................................91
ZAŁĄCZNIKI........................................................................................................92
Top Ten Web Design Mistakes of 2005 . .....................................................................92
Kliencie, czego masz prawo wymagać od agencji interaktywnej................................93
LITERATURA.......................................................................................................97
POLECAM. ...........................................................................................................98
SZCZEGÓLNĄ POMOC W PROMOWANIU I TWORZENIU KURSU
ODGRYWAJĄ.......................................................................................................99
EFEKTYWNE I INTUICYJNE SERWISY WWW
● str. 6
Tomasz Karwatka
Wstęp
Czy zastanawialiście się, co decyduje o powodzeniu serwisów WWW?
Co sprawia, że użytkownicy chętniej przebywają na niektórych
stronach? W głównej mierze decyduje o tym usability, zwane też
użytecznością. W moich szkoleniach pokazuję, jak budować
intuicyjne w obsłudze serwisy i udowadniam, jak wielki wpływ ma
użyteczność na finalny sukces każdego interaktywnego projektu.
Forma kursu ma ułatwić szybkie zapoznanie się z nim. Większość
informacji została podana w skondensowanej formie dzięki czemu
możesz zapoznać się z tymi elementami, które Ciebie najbardziej
interesują, bez konieczności czytania całości. Nawet przeczytanie
całości nie zajmie Ci więcej niż 2 godziny.
Wstęp / Kurs polecam
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Jak cię złapią, to znaczy, że oszukiwałeś. Jak nie, to znaczy, że posłużyłeś się odpowiednią taktyką.