Jak cię złapią, to znaczy, że oszukiwałeś. Jak nie, to znaczy, że posłużyłeś się odpowiednią taktyką.
...........18
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Punkty startowe.................19 Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Strona główna...................20 Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Jesteś tutaj. ........................21 Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Problemy z rozwijanym menu.................................... ....................................................................................22 Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Ścieżka nawigacyjna (ścieżka powrotu, ścieżka okruszków)..................................................................................24 Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu...............................................................25 Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu / Intuicyjna struktura serwisu. .......25 Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu / Case..............................................26 Najważniejsze wytyczne / Projektowanie wyszukiwarki.............................................27 Najważniejsze wytyczne / Projektowanie wyszukiwarki / Intuicyjna wyszukiwarka....................................................... ....................................................27 Najważniejsze wytyczne / Architektura informacji........................................... ..........28 Najważniejsze wytyczne / Architektura informacji / Dobra architektura informacji. ................................................................................................................29 Najważniejsze wytyczne / Architektura informacji / Nazwa pod-strony:.............29 Najważniejsze wytyczne / Budowa typowej strony....................................................30 Najważniejsze wytyczne / Test Kruga. .........................................................................31 Najważniejsze wytyczne / Case. ...............................................................................31 EFEKTYWNOŚĆ SERWISÓW KORPORACYJNYCH..............................................33 Efektywność serwisów korporacyjnych / Analiza wybranych serwisów korporacyjnych, opracowanie propozycji ulepszeń.....................................................33 Efektywność serwisów korporacyjnych / Case.......................................................33 Efektywność serwisów korporacyjnych / Projektowanie i badanie strony głównej serwisu korporacyjnego.............................. ..................................................................37 Efektywność serwisów korporacyjnych / Case.......................................................38 Efektywność serwisów korporacyjnych / Co musi znaleźć się na stroniegłównej.40 Efektywność serwisów korporacyjnych / Jakie problemy napotkasz projektując stronę główną....................................................................................... ....................41 Efektywność serwisów korporacyjnych / Na jakie pytania musi odpowiadać strona główna. ..........................................................................................................42 Efektywność serwisów korporacyjnych / Jak przekazać cel witryny odwiedzającemu......................................................................................................42 Efektywność serwisów korporacyjnych / Zwiększanie ilości informacji. ..............43 Efektywność serwisów korporacyjnych / Efekty najazdu. .....................................43 Efektywność serwisów korporacyjnych / Projektowanie ścieżek nawigacyjnych. .....45 Efektywność serwisów korporacyjnych / Efektywne pisanie dla Internetu. ..............45 Efektywność serwisów korporacyjnych / Efektywne pisanie dla Internetu / Skuteczny w Internecie tekst...................................................................................45
|
WÄ…tki
|