Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Menu narzędziowe...

Jak cię złapią, to znaczy, że oszukiwałeś. Jak nie, to znaczy, że posłużyłeś się odpowiednią taktyką.
...........18
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Punkty startowe.................19
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Strona główna...................20
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Jesteś tutaj. ........................21
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Problemy z rozwijanym
menu.................................... ....................................................................................22
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie nawigacji / Ścieżka nawigacyjna (ścieżka
powrotu, ścieżka okruszków)..................................................................................24
Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu...............................................................25
Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu / Intuicyjna struktura serwisu. .......25
Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu / Case..............................................26
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie wyszukiwarki.............................................27
Najważniejsze wytyczne / Projektowanie wyszukiwarki / Intuicyjna
wyszukiwarka....................................................... ....................................................27
Najważniejsze wytyczne / Architektura informacji........................................... ..........28
Najważniejsze wytyczne / Architektura informacji / Dobra architektura
informacji. ................................................................................................................29
Najważniejsze wytyczne / Architektura informacji / Nazwa pod-strony:.............29
Najważniejsze wytyczne / Budowa typowej strony....................................................30
Najważniejsze wytyczne / Test Kruga. .........................................................................31
Najważniejsze wytyczne / Case. ...............................................................................31
EFEKTYWNOŚĆ SERWISÓW KORPORACYJNYCH..............................................33
Efektywność serwisów korporacyjnych / Analiza wybranych serwisów
korporacyjnych, opracowanie propozycji ulepszeń.....................................................33
Efektywność serwisów korporacyjnych / Case.......................................................33
Efektywność serwisów korporacyjnych / Projektowanie i badanie strony głównej
serwisu korporacyjnego.............................. ..................................................................37
Efektywność serwisów korporacyjnych / Case.......................................................38
Efektywność serwisów korporacyjnych / Co musi znaleźć się na stroniegłównej.40
Efektywność serwisów korporacyjnych / Jakie problemy napotkasz projektując
stronę główną....................................................................................... ....................41
Efektywność serwisów korporacyjnych / Na jakie pytania musi odpowiadać
strona główna. ..........................................................................................................42
Efektywność serwisów korporacyjnych / Jak przekazać cel witryny
odwiedzajÄ…cemu......................................................................................................42
Efektywność serwisów korporacyjnych / Zwiększanie ilości informacji. ..............43
Efektywność serwisów korporacyjnych / Efekty najazdu. .....................................43
Efektywność serwisów korporacyjnych / Projektowanie ścieżek nawigacyjnych. .....45
Efektywność serwisów korporacyjnych / Efektywne pisanie dla Internetu. ..............45
Efektywność serwisów korporacyjnych / Efektywne pisanie dla Internetu /
Skuteczny w Internecie tekst...................................................................................45
WÄ…tki
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Jak ciÄ™ zÅ‚apiÄ…, to znaczy, że oszukiwaÅ‚eÅ›. Jak nie, to znaczy, że posÅ‚użyÅ‚eÅ› siÄ™ odpowiedniÄ… taktykÄ….